sobota, 1 lutego 2014

świeczki

Witajcie!

Dziś podzielę się z Wami moim nowym jakże ciekawym zainteresowaniem. Świeczki! Jakiś czas temu koleżanka z pracy podarowała mi kilka ręcznie zrobionych świeczek, temat od razu mnie bardzo zainteresował i pomyślałam dlaczego by nie spróbować?

W internecie jest mnóstwo tutoriali oraz blogów związanych z tym tematem a więc jak wykonać, ozdobić, gdzie zamówić potrzebne rzeczy do zrobienia świeczek. Okazuje się, że nie jest to nic skomplikowanego! A jeśli ma się trochę wyobrazni, mogą powstać naprawdę piękne rzeczy!

Składniki jakie potrzebujemy do wykonania świeczki:

parafina
knot
blaszka do knota
garnek z gorącą wodą
barwnik do parafiny
olejek zapachowy
wstążeczka do ozdoby
forma

Ja zaczęłam od wykonania najprostszych świec w niebieskim i morskim kolorze :). Jako formy mogą posłużyć nam pudełeczka po mleku, soku, kubek, itp. W tym temacie można naprawdę wykazać się swoją kreatywnością :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz